Alla inlägg under januari 2011

Av emelie holm - 31 januari 2011 10:20

Månaden är slut imorgon, men kör väl på februari då! Är väl att jag ska klara ekonomi provet och nå jag kan drömma om är att klara muntliga redovisningen om svensk mytologi ngt(?) känns fan som att jag går nv. 


inatt när jag inte kunde sova så började jag att rensa min låda, så hittade jag lösnaglar, så klart får jag för mig att limma dit dom :):) gick in på toan direkt efter och sköljde och bet av dom så nagelbanden följde nästan med, gjorde så jäääävla ont :).. de va ganska värt känner jag

   fina efter, limm överallt, ont också..   

31

Av emelie holm - 31 januari 2011 10:16

Heejsaaaan!!!!!!! :-) sitter och dricker te och väntar på att mina lilla tjockis till pojkvän ska vakna så vi kan gå o sola!! om han inte vaknar till liv snart så ska jag gå ut o ta mig en promenix, nej ska bada nu BYE


HH

Av emelie holm - 30 januari 2011 22:18

Men jag tar allting på lek även en hemlighet
Ta mig till kärlek ta mig till dans
Ge mig nåt som tar mig någonstans
För jag vill veta om kärlek finns- HH

    

Av emelie holm - 29 januari 2011 14:58

   har verkligen inga bilder på min data, men här va ellen o jag i öland haha


Dag 06- Din favoritidol och varför

Har ingen, lyssnar mest på Chris Brown & Miley Cyrus! Haha

Av emelie holm - 27 januari 2011 13:29

går jämt och lägger mgi med blött hår, så äre de krulligar och slitnare än allt när jag vaknar! Kommer inte på nån annan haha..


Känns inte så värt att va i skolan nu, har 1 lekton som börjar snart.. har setat i skolan och väntat på en lektion som börjar halv 2. värt :) ledig imorgon, o har träning ikväll! bye


en gammal fin bild

  

Av emelie holm - 26 januari 2011 12:10

mina flesta vänner är med på bilden, har inte bilder på alla mina+mig!!  

Av emelie holm - 25 januari 2011 12:34

sitter i skolan och har rast?? va så ovärt att åka till skolan till kl12 när han säger att vi inte ska ha lektion och andra halvklassen får skita i sista lektionen. perfekt!! va o handla med mamma lite innan skolan, ska äta godmat när jag kommer hem.längtar redan!! haha. sen har jag match ikväll, fint deeeeee.


Dag 02- Meningen bakom ditt bloggnamn

Ehm, holmemelie..? Jag heter ju Emelie Holm så de är väl svaret!

Av emelie holm - 25 januari 2011 00:08

Dag 01- Ett nytaget foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själv

  

1. Jag har gått på 12 sporter

2. Jag älskar South Park

3. Jag är kär i Kim Näslund

4. Jag älskar att bo i sura, skulle aldrig vilja bo i västerås!!

5. Jag vill ha sommarlov nu!!

6. Jag har svårt att lita på folk

7. Jag ångrar mig lite att jag böt till kg, men whatevvaHhhh...

8. Jag vill klippa av mitt hår men vågar inte

9. Jag är jämt stressad

10. Jag har tvångstankar att jag måste göra allt 4 gånger

11. Jag måste jämt sova med min hand vid halsen annars känns det som att jag har en orm runt halsen, hatar också om nån tar på min hals typ

12. Jag måste pussa min mobil 4 gånger när jag ser 13:37 på mobilen

13. Jag älskar hannah montana....

14. Jag vet inte vad jag vill bli när jag blir stor

15.  Jag har pojkfingrar

Ovido - Quiz & Flashcards