Direktlänk till inlägg 25 januari 2011

klockan är över 00 men whateverrrr

Av emelie holm - 25 januari 2011 00:08

Dag 01- Ett nytaget foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själv

  

1. Jag har gått på 12 sporter

2. Jag älskar South Park

3. Jag är kär i Kim Näslund

4. Jag älskar att bo i sura, skulle aldrig vilja bo i västerås!!

5. Jag vill ha sommarlov nu!!

6. Jag har svårt att lita på folk

7. Jag ångrar mig lite att jag böt till kg, men whatevvaHhhh...

8. Jag vill klippa av mitt hår men vågar inte

9. Jag är jämt stressad

10. Jag har tvångstankar att jag måste göra allt 4 gånger

11. Jag måste jämt sova med min hand vid halsen annars känns det som att jag har en orm runt halsen, hatar också om nån tar på min hals typ

12. Jag måste pussa min mobil 4 gånger när jag ser 13:37 på mobilen

13. Jag älskar hannah montana....

14. Jag vet inte vad jag vill bli när jag blir stor

15.  Jag har pojkfingrar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie holm - 22 augusti 2011 19:41

http://holmemelie.bubbelroom.se/

Av emelie holm - 31 juli 2011 02:47

Hej min kära blogg!! Ligger i sängen hos Kim o ska snart sova.... Har mysit med Lisa idag hos henne sen kom de lite andra tjejer på besök.... Snart börjar skolan i jag har as mycket ångest över de har inte gjort ett piss de här sommarlovet o jag är k...

Av emelie holm - 12 juli 2011 00:39


hatar att va osams med nån man älskar hatar att sova själv, vilket jag ska gö nu! herå   ...

Av emelie holm - 11 juli 2011 20:44

Av emelie holm - 11 juli 2011 13:25


tjo!! va o träffade malin vid halv 9 imorse, tänkte somna om efter de men de gick ju som de gick, sitter o väntar på kim nu som e o spelar tennis.. har fixat mina naglar nu för jag har haft så tråkigt onödigt för jag kmr dra av de när som helst haha....

Ovido - Quiz & Flashcards