Alla inlägg under november 2010

:P

Av emelie holm - 29 november 2010 20:35

HEJSAN BLOGGEN!!


i helgen har jag chillat med min sötis kim, innebandy i lördags vilket sög. o blev ingen match i söndags men blev en internmatch vilket också va nice. sov hos min älskling efter o kom nyss hem från han. har vart i skolan också, ska fixa lite på min artikel, duscha, käka & kolla PH. sen sleeeeptime. pusss

  

Av emelie holm - 26 november 2010 14:31

      

26

Av emelie holm - 26 november 2010 11:31

sitter i skolan med johanna & linn. slutar 4 idag. ska chilla med kim sen har jag match på både lördag & söndag. gjorde nyss klar min layout skönt de jaaa. har en 4timmars lektion nu som är mindre skönt. hörs!


saknar dig...........................

  

Av emelie holm - 24 november 2010 20:48

känner för att somna o inte vakna på ett bra tag nu, att vakna 21 december skulle va svinfint. torsdagar i skolan e övärd, börja 12 och sluta halv 3. 2 lektioner. ska ta bort sminket och kika ph sen sova. tröttast


en sötis bild på en sötis tjej

  

23

Av emelie holm - 23 november 2010 23:50

va i skolan i 1,5 timme sen åkte jag o intervjua igen! 2a gången gillt o hoppas inte det blir en 3dje gång nu haha. När det va klart åkte jag hem till kim o myste med han ett tag o sen vidare för träning! Nu på kvällen har jag målat mina superduper långa naglar o bus. ögonen hänger nu, va ett tag sen jag inte låg vaken tills halv sex på morgonen o skulle upp sju. stackars mig. 


   vilken fin bild............ lovelovelove

Av emelie holm - 23 november 2010 04:52

4:57. vill jag sova? kan jag sova? vill jag äta 20404 sömntabletter just nu? vill jag sova istället för att gå till skolan?  

-

Av emelie holm - 23 november 2010 01:50

cant care less, closing a chapter

Av emelie holm - 23 november 2010 00:27

Har precis skrivit klart min nk uppgift om energi som är 5 veckor försenat haha. Men bättre sent än aldrig ju! Har vartit lite med min sötis idag, kikat tv med mamma o pappa o ätit god mat. Nu ska jag kika PH som jag missade tidigare idag. Kom på att jag missade jersey shore igår också woops. nej nu ska jag kika de! PUSS


 

Ovido - Quiz & Flashcards