Alla inlägg under februari 2011

CB

Av emelie holm - 27 februari 2011 14:20


        

27

Av emelie holm - 27 februari 2011 12:45

tjen bloggen!!!!! sitter i mitt rum o är ofräschare än allt. hade match i fredags i örebro som vi vann med 11-1, åkte hem till kim efter de sen har jag vart där hela helgen. ska ta mig en dusch o sen forsätta spamma lisa på sms eftersom att hon inte svarar den jäveln :) sen ska jag sova hos min lille pluttbajs ikväll! Heido

25

Av emelie holm - 25 februari 2011 09:11

shoshen!! sitter i skolan med linn, har svenska o ska skriva en egen låt,kommer gå bra va :)... Fick nyss resterna som jag måste bli klar med på sportlovet, va inte så mycket som jag trodde att de va, så är ba att plugga nu så jag blir klar med skiten :). ska inte gå på sista lektionen för jag ska iväg på innebandymatch vid halv5. så slutar 2 idag, fint de! byebye


fin va?????????????? :)

  

Av emelie holm - 24 februari 2011 12:54

24

Av emelie holm - 24 februari 2011 09:27

gomorgon!! vaknade nyss av att philip sprang i trappan som fan, alltid skönt att vakna till de :) ska ner och duscha o sen käka lite frulle. sen ska jag gå till tåget linn, har en lektion idag, lika ovärt som alltd då :) bye

Av emelie holm - 23 februari 2011 21:16

tjen!! Sitter i sängen o chattar med mina kära vänner lisa,linn & malin :-):-) har vart i skolan idag, hade 3 lektioner sen sluta vi.. gjorde käk med pappsen när jag kom hem, vart hemmagjord pyttipanna vilket satt fint i kistan!! sen skjutsade pappa mig till kim så chilla vi ett tag framför O.C<333333 ut o gå med malllan kl8 imorgon, sen börjar jag kl12! intressant?


  

nån teater som va på min cp skola idag eller vet inte ens om de va teater, konstigt folk iaf

Av emelie holm - 22 februari 2011 17:31

har nyss ätit och ska försöka plugga en halv timme innan jag ska iväg på träning. Hade skridskor idag på idrotten, linn gassby.. kan inte stanna så åker rakt upp i en snöhög, är bland de fulaste jag sett hahaha! chill skoldag, vilket de inte är imorgon eftersom att jag har ett underbart prov :) hörs!


  

ny bild va? vill ha vår o sommar!!!!!!!!!!!!

..

Av emelie holm - 21 februari 2011 19:48

ALLTSÅ DE ÄR NÅ FEL PÅ MIN MOBIL GÅR BARA ATT SKRIVA MED STORA BOKSTÄVER.. FETT BRA.. SITTER IAF NERE I SOFFAN MED MAMMA O PAPPA O KOLLAR PÅ HALV ÅTTA HOS MIG, PAPPA SITTER O KLAGAR PÅ ATT HAN O MAMMA E SÄMST PÅ ATTT LAGA MAT HAHA. SKA DUSCHA O LÄGGA MIG O KOLLA PÅ FILM ELLER NÅ PÅ TV O ÄTA NATURGODIS. BYE 

Ovido - Quiz & Flashcards