Alla inlägg den 12 januari 2011

12

Av emelie holm - 12 januari 2011 20:44

va för trött att gå till skolan idag, kom verkligen inte upp. har chillat med mamma med filmer o färgat håret till kl2 kanske. då kom philip hem o skjutsade mig till kim. är hemma nu, sitter med en hårfärg nu med. haha jag färgade mitt hår blev ingen skillnad alls. o kim tycker att det blev rött! haha va fan mer rött innan jag färgade håret.


innan jag färgade det:

  

och efter: blev ba mörkare o inte ett dugg rött!! haha

  

Av emelie holm - 12 januari 2011 01:10

Du heter? Emelie Holm
Smeknamn: cool_emme??
Beroende av: inget
Vad tror folk om dig? att jag är bäst på allt :):)
Vad får du oftast komplimanger för? mina vadmuskler..
Hur imponerar man på dig? 

Brukar du skratta för dig själv?
 jaaaa
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Träffas?
Var bor du? Surahammar
Trivs du där? yes!
Har du haft sex idag: nopee
Hur svarar du i mobilen: hallå

Vem ringde du senast?: pappa
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: jag sa att han skulle hämta mig
Brukar du komma i tid: jadå
Hur känner du dig nu: hungrig as hell är jag
Vanligaste färg på dina kläder: svart äre nog
Vad tycker du om fötter: svarar inte på den frågan
Vad saknar du: sommar
Hade du en bra kväll igår: bättre än idag iallafall
Favorit dryck på morgonen: ingen spec
När brukar du oftast gå och lägga dig: olika

Är du blyg?: beror väl på
Sysslar du med någon idrott: innebandy &fotboll
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: fattar aldrig den där frågan
Har du spytt offentlig? aaaeeee
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? runka haha
Är du nöjd med ditt liv: de duger!
Är du bortskämd: nix
Vad gör du i morgon: skolan &träning
Vad är det värsta du vet?: folk som ljuger

Har du bra vänner och äkta vänskap?: har vissa som e bättre än andra
Vad är det finaste du fått?: ööö.. jag vet ej
Du samlar på?: inge 
Vad skulle du göra om du vann en miljon: spara spara spara
Vill du gifta dig: återstå att se
Vad dricker du helst när du är törstig: cola

Ovido - Quiz & Flashcards