Alla inlägg under juni 2010

Av emelie holm - 29 juni 2010 23:44

ligger o kollar på satc, har bestämt mig för att dygna så jag kan sova i bilen imorgon. men kommer somna när som helst ju. 52 mil i morgon<3.ska till öland, ellen ska ocksååå med. tror vi skulle blir borta i 1 veckaaaa. så vi hörs sen

_______________________________________________________

här ser man typ hur vit tunga ja har haft, fräscht<3 har tagit för mycket munskölj. men nu har ja medeel mot deee:) hehhehe

  


Av emelie holm - 26 juni 2010 20:34

sundbyholm va king med lisen. , nazisterna, turkarna, snattarna, KANINERNA, nAkenbadarna:P<33. ska snart möta mallaan iallafall. imorgon äre ba söndag trodde de va måndag, men lika bra med söndag så de inte är dödsträning... hehe, nej nu ska jag forsätta dunka gyllene tider haha. min bror bjöd mig på pizza idag, så alla vet...

______________________________________________________________


AJA nu drar ja. HEJDÅ

  

Av emelie holm - 26 juni 2010 17:57

        

Av emelie holm - 25 juni 2010 10:41

drar snart iväg till sundbyholm, sundbyberg(?) kommer inte ihåg vad det hette. tror att jag har packat klart nu iaf, tröttare än allt också. hörs när vi hörs

Av emelie holm - 24 juni 2010 15:53

mina ögon har svällt upp lite

  

23

Av emelie holm - 23 juni 2010 18:11

har varit på camping idag med amanda johanna & lisa. det va för varmt ute idag, ne ska inte gnälla. ska iväg till släggans o träffa några tjejer. bra att jag kan äta dårå:):):) nej ska inte gnälla där heller. 


vet ej va ja gör me armen. tror den tjilla :P:P

  

hei

Av emelie holm - 23 juni 2010 10:27

har aldrig haft fetare tunga??? kan nästan prata va :):):) ska iallafall till camping med lisa nu. hej


  

Av emelie holm - 22 juni 2010 16:52

  

Ovido - Quiz & Flashcards