Alla inlägg under januari 2011

Av emelie holm - 10 januari 2011 11:34

          

hej

Av emelie holm - 9 januari 2011 22:54

åt nyss kinamat, fan va gott de va!!!!!!!!!

Av emelie holm - 9 januari 2011 22:37

alltså fyfan va jag är sugen på kinamat!!!! har nere i kylen men orkar inte röra mig o gå ner o hämta. fan va gottttt


den här tallriken såg ju inte så god ut då men fean va goeett

  

9

Av emelie holm - 9 januari 2011 15:07

När kim åkte på match igår så träffa jag Linn & Malin. Vi gick hem till Linn och kollade på piranhas 3D. äckligare film!!


sötisar

    






åkte hem till kim vid 7 igen o åt fett som vanligt, somnade vid 5 på morgonen gjorde jag. de va nice :)... ska äta snart sen ska jag träffa lisost!!

H&M

Av emelie holm - 6 januari 2011 23:49

mamma har sparat sin kod på h&m så nu kan ja ba hå in o klicka efter de jag vill ha, smart hon är. har kollat på lite små gamla kort. fulare är dom men ska visa. ska lägga mig o kika en film snart, tror den hette salt(?) vet inte. Puss

jag o ellen skulle på en fest, fina<3

  

TJA :D:D

  

öland i somras

    

ölands strand..   

rhodos strand.. skillnad??

  

6

Av emelie holm - 6 januari 2011 15:49

vaknade imorse av att kim va uppe typ 8 o packade o hade för sig........... somnade om så hämtade pappa mig tio i 1, har bara vart hemma o käkat tacos o tittat på när mamma o pappa slitit i allt julstäd haha. har faktiskt städat min garderob!! ska visa fina bilder hur fint de blev ;) sitter o väntar på att kim ska komma hem från sin innebandy cup så jag kan gå dit o myse med han. 



  


fint de blev :)

  

Av emelie holm - 4 januari 2011 19:31

sitter o lyssnar på gamla grease låtar, hur bra är dom inte haha! 

Av emelie holm - 4 januari 2011 17:34

fyfan va fint paket mamma ska få av mig. grattis mamma!!

  

Ovido - Quiz & Flashcards