Alla inlägg under maj 2011

Av emelie holm - 26 maj 2011 20:49

tjoooo! klarade matten fint idag, nu har jag ett matte seminarium kvar sen är matten klar!! tog 13:25 bussen till sura, gick till linn och plugga men de gick verkligen inte svårare än allt, usch hatar media. halva släkten va nyss här och fira mig, har jagat mina små kusiner runt gården så behöver ju inte träna på 1 månad nu, död efter heheh. nu ska jag ut på en promenix i regnet och hajk i morgon tagg..


 

Av emelie holm - 25 maj 2011 22:25

hej! Har typ pluggat matte sen 7,träffade malin & josefine en snabbs o sen tog jag en promenad o duschade sen forsatte jag igen och fattar fortfarande ingenting, funderar på om jag ska forsätta nu ett tag eller ställa klockan på 6 och gå upp och plugga innan skolan. känns life att gå upp 6 för att plugga och åka in till skolan 2 timmar tidigare för att kompletera ett matte prov, men jag får ju skylla mig sj! är så arg nu också, LOVE LIFE. hajk på fredag TAGGA SPÖREGN JA<3 


 

Av emelie holm - 24 maj 2011 23:06

har lite ångest över att jag inte har pluggat på min matte, måste fråga linn om vi kan skjuta upp visuell poesin tills på tors.. snälla linn:* aja, onsdag imorgon tråkig dag måste sitta inne o plugga såg nämligen att matten va på 20 sidor som jag skulle kunna tills på tors.. :( love

Av emelie holm - 22 maj 2011 22:59

har pluggat de mesta av veckan, tränat o sen har jag vart med kim i helgen. vi träffa linn och jack ett tag idag också. imorgon har vi konferans i skolan, måste bli klar med miljön imorgon på lektionen.. har 2 rester kvar o de är 1,5 vecka kvar i skolan o de känns ganska ok!!  hejdå 

Av emelie holm - 17 maj 2011 15:47

hej!!!!!! kom nyss hem från skolan, värdelös skoldag fast hade seminarium idag så va ju tuvngen att gå, o de gick ju fint!! nu ska jag plugga matte tills imorgon o sen vet jag inte, trodde jag hade träning idag men icke? aja fint väder också BYEEE


Av emelie holm - 16 maj 2011 17:00

va kvar i skolan idag och fixade min engelska seminarium som gick braa. Kom precis hem och ska strax sätta igång med svenskan eftersom att jag har svenska seminarium imorgon. ska fixa klart min natur o plugga lite matte idag också sen ska jag träna. bye!


 

++

Av emelie holm - 16 maj 2011 08:37

We both lie silently still
in the dead of the night
Although we both lie close together
We feel miles apart inside

Was it something I said or something I did
Did my words not come out right

Av emelie holm - 15 maj 2011 20:56

I fredags så chilla jag med Linn innan vi va med Kim & Jack. Va med dom på kvällen o kolla hockey .. i lördags gjorde jag o Kim inge spec, va hem till mig en snabbis o sen va vi med Jack och Linn igen! Kollade Eurovisionsongcontest, trodde inte att saade skulle komma så långt!


sötis ungar fast dom blev lite drygare senare haha..

   sötis linn   lördags kvällen.... linn va glad    

   o jag va pigg!! :P

 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards