Alla inlägg under oktober 2010

Av emelie holm - 28 oktober 2010 23:37

tänkte börja med att skriva om allt jag inte gjort i skolan men skippar de. imorgon är det fredag och jag börjar 8.30 och slutar 16.00 jobbigt men efter de är det ju höstlov vilket är mindre jobbigt! när jag kom hem idag så håller mamma på att göra kyckling pizza som satt svin fint i kistan. sitter i sängen och har nyss kikat PH och inväntar 2 and a half men. efter de ska jag sova!


<3

  

26

Av emelie holm - 26 oktober 2010 21:00

vill ha brunt hår igen men har svart hår nu så blir ju lite svårt....


är jag koncentrerad?

  

25

Av emelie holm - 25 oktober 2010 13:33

sitter i skolan o väntar på att få sluta. har haft seminarium i engelska vilket gick inte så bra. ska hem till kim efter skolan o då måste jag plugga på nk o egentligen photoshop o powerpoint men det får vänta tills på onsdag. har omprov i matte o engelska tills på fredag + det jag berättat om. hinner inte. bra tjej. trött, hungrig,vill hem.


fin bild i fredags

  

hej

Av emelie holm - 18 oktober 2010 22:33

       

<3

13

Av emelie holm - 13 oktober 2010 21:19

jobbig skoldag idag, yogan va de tråkigaste jag gjort. gjorde bok recesionen efter skolan o va med kim ett tag. Ska kolla på kungarna av tylösand och sen ph. har en lektion imorgon o börjar 12. fint


12

Av emelie holm - 12 oktober 2010 22:15

ligger o lyssnar på världens bästa chris i sängen, har nyss ätit o ska läsa lite ur min bok som ska va färdig läst o ska ha skrivit en recention eller vad det heter tills på fredag. ska försöka läsa klart boken idag sen skriva den där saken imorgon. sen ska jag skriva om tillverkning av ammunition... :(, fick vg+ på nk idag,trodde ja inte!! jaja. ska läsa lite nu till ph börjar kl23! hade träning när de va så får kika på reprisen. imorgon har vi gympa dirr på morgonen o då har vi yoga haha! segt att det bara är onsdag imorgon. jaja, natti



somras

  

11

Av emelie holm - 12 oktober 2010 01:09

va nyss iskallt på mitt rum men nu är de fan varmare än allt för er som ville ha den viktiga informationen. har no prov imorgon o allt mitt ligger hemma hos kim, det är ju bra :) men tur som jag har så har jag sötis kim som kommer hit 7 imorgon så jag hinner kolla på det iallafall innan skolan. börjar 12, har media då o sen naturkunskap dåå. hem till kim efter skolan sen träning. pöspösspösss



dör varje gång jag ser lisa på den här bilden. hahaha sötis

 

Av emelie holm - 8 oktober 2010 00:50

  

Ovido - Quiz & Flashcards