Alla inlägg under april 2011

Av emelie holm - 29 april 2011 08:05

ska ut o gå en liten pw och sen in o kö lite på cross trainern innan skolan, börjar 12 o slutar 3-4. 


muskelknutte!!!!

 

Av emelie holm - 29 april 2011 00:11

Efter skolan hoppade jag och Linn av vid Kim och satt och vänta på Kim och Jack. Sen har jag bara vart med Kim, pappa kom och hämta mig vid halv 8. Hoppa av vid ok där mamma hämta upp mig för jag skulle följa med henne till gåvan. Vi va där i en halv timme typ sen skjutsa hon hem mig för jag behövde plugga sen åkte hon tillbaka dit en timme haha. Har pluggat lite matte nu, kommer gå så dåligt imorgon men jaja. ska sova nu byeee


nervösa tjejer innan seminariumet!!!!!

 

H.H

Av emelie holm - 28 april 2011 14:10

Tjo! Sitter i skolan och lyssnar på världens bästa håkan samtidigt som jag sitter och väntar på att Linn ska bli klar med sitt seminarium som jag har imorgon. Har också ett omprov imorgon som jag ska försöka kirra. Igår sov kim hos mig och de va något varmt i mitt lilla rum kan ja säga. När Linn är klar så tar vi 3 bussen hem, sen ska jag va med Kim och klämma in nån timme till matte pluggande.

 

Av emelie holm - 26 april 2011 17:05

hej! hade en lektion idag då jag o linn kollade på gårdagens BB sen slutade vi, inställd idrott o så får man jobba så vi hann med 13:25 bussen o vi började 12, känns värt :) aja, har vart hemma ett tag så kunde pluggat på matte provet men hittar inte matte boken i skåpet eller skolan, bra!! har nyss lagat världens godaste mat med pappa blev pasta carbonara(?) med svamp, bacon o skinka haha. nu ska jag smälta maten sen på träning! pusspuss


malin o linn nån gång i veckan. sötisar

 

Av emelie holm - 25 april 2011 20:49

   

Av emelie holm - 25 april 2011 16:04

tjena bloggen!! Mitt påsklov har vart as bra, fint väder o god mat har de vart. dock har jag då fått sol excem på bröstet, min hud är ju inte världens bästa efter den lilla insidenten eller hur man stavar de när ja skulle sola solarium i 1 timme, jaja. imorgon börjar skolan o ja har sjukt med plugg den här veckan, seminarium, engelska nationella, omprov i matte, och visuell poesi i media ska va inne...... fan va skönt :D aja skit samma ska försöka hinna med de mesta, ska ner o väcka pappa som har somnat i solstolen, bye! 


en gammal bild. love you

 

Av emelie holm - 21 april 2011 19:11

sitter och väntar på kim att han ska skriva att vi ska träffas, skulle egentligen tränat nu men mår inte ok... har grillat med philip & veronika, vart ute o träffat malin en snabbis också. så ska snart till willys med kim. imorgon ska jag till vendela och fira henne o jossa :) hörs!


snygga sönder kliade ögon :D <3

Ovido - Quiz & Flashcards