Alla inlägg den 11 januari 2011

Av emelie holm - 11 januari 2011 23:25

va as trött o tjurig men nu är jag fortfarande lite tjurig men inte alls trött.. såg nyss mitt blåmärke på armen som jag inte sett tidigare eftersom de sitter typ på sidan av armen, såg de i spegeln. fick de efter kim misshandla mig:):). sen kom jag på att jag har en cola i garderoben haha fetare. i morgon har jag, musik i 2,5 timme, svenska i 2 timmar o mediakunskap i 2 timmar, slutar 4 alltså. sen hem o träning. orkar jag???? :)


gotttii!!

______________________________________________________________________

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av emelie holm - 11 januari 2011 22:55

blev på så mycket bättre humör när jag såg dom här bilderna på mig & linn. när vi satt o tog kort på vårat hår hur vi skulle klippa oss på matten haha. 


linn ska klippa sådär kort, o jag lite längre. kan visa en bättre bild på linn också :)

  

Så ska linn klippa, sen snagga upp de därbak sådär spm killar brukar ha. vågat! :)

  

11

Av emelie holm - 11 januari 2011 21:31

den här dagen har vart så jävla sämst. iallafall från typ kl 4 har den sugit hittills. skolan har vart helt ok, hade 2 timmar ekonomi som va chill o sen gympa dom vi dansade hip hop på dansverkstan. mötte upp mamma på stan efter de o åkte hem. somnade direkt o vaknade kvart i sju, hade samling tio i sju i ramnäs. bra!! träningen kunde inte gått sämre heller. hatar livet bye


  

Ovido - Quiz & Flashcards