Alla inlägg under augusti 2010

31

Av emelie holm - 31 augusti 2010 23:06

värt att gå till skolan när man har 0 lektioner.

godnatt!


  

30

Av emelie holm - 30 augusti 2010 20:39

tjoo! va väl helt okej i skolan idag. imorgon börjar vi 10 vid kulturhuset som jag inte har nån aning om vart de ligger. o så fick vi nya datorer i dag i skolan, nice.....kram



fina bilder på mig o ajlaaa hehehehhe. o mig o lisost

           

Av emelie holm - 26 augusti 2010 10:59

jag flagnar fan sönder!!!!!!!!!!!!1 dee e inte fint. ska inte till skolan idag, för jag ska byta skola för min e kass. nu ska jag hem till kim o skalla han. bye

 kinesen. kram.ps saknar mina kramgoa vänner frida o kajsa som chillar på infokomp dysse


Av emelie holm - 14 augusti 2010 10:50

HEJHEJHEJHEJ. 


har nästan packat klart allt nu, om en timme åker vi till arlanda :)))) kommer hem nästa söndag heido


kram vilken fin bild. kram

  

Av emelie holm - 7 augusti 2010 10:39

SHUUUU!!!!ska iväg med innebandyn till kloootnnn, till imrn. sen när ja kommer hem ska ja träffa carrooo ::))))) kram


hitta en fin bild på kajsa kram

  

Av emelie holm - 3 augusti 2010 22:24

shuee!!!!!!!!!!!!! nu ska ni få se fina bilder på mig. känsliga BLOGGLÄSARE haha varnas att inte titta på mina fina bilder :)<3


nu ska ni få veta något kul:)))) de va en gång en kramgo tjej som skulle sola solarium med sin vän amanda, båda solade 1timme var. men emelie var smart o solade med ansiktskanonen på hela tiden :) började med att mina ögon svällde upp lite på kvällen...........söt tjej

  sen vaknade jag av att ja spydde o svimma, hade lite frossa :)<333. såg ut såhär i fejjan dagen efter :))))) cutie...........

   såg ut såhär på kvällen, hade blivit mycket bättre mot kvällen så trodde att jag kunde dra till skoln dan efter......

   

ah... fast nee. vaknade såhär dagen efter, de va fint :))) de orange är hud som har blivit sönderbrännd.. haha spy inte

    

såg ut såhär dagen efter de:)))<3

  

sen va jag med kajsa en dag.......jag va fin 

  

o dagen efter de......................... :D

  

o såhär i slutet av veckan, skulle på carlforsska öppet hus. jag va inge rung i ansikte o flagna inge :)))<3

  

va lika vit igen om inte vitare 2dagar efter, va värt att få hudcancer:)<333

  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards