Alla inlägg under juli 2010

Av emelie holm - 28 juli 2010 13:48

träffa mallan nyss o snacka liteee. ska träffa linn snart å då ska vi till kajsa lite o chilla sen drar jag o kajsost på träning. mindre än en månad kvar till skolan döda mig lite heheeehe



kram på bilden

  

Av emelie holm - 27 juli 2010 01:50

ska kolla på shes out of my league nu, sen ska ja sova finttt.


fina bilder :)))pöz

  

Av emelie holm - 26 juli 2010 18:50

helt sinnes.. jag o linn satt o kolla på en sak, sen kom vi på alltså de har alltid vart så.. HELT SINNES..! alltså jävla wannabe de är, shit.. aldrig vart med om värre. avundsjuk på henne över hennes pojkvän, helt sinnes!! men aja skit de samma skämmiga unge som sitter utanför släggans o skriker att hon har haft 3-kant. aja skit de samma, blir att supa ikväll som aldrig förr :) alkis nu vettu. då glömmer man ju skiten.. sinnes.  sen också har jag sett en utav dom 3 vännerna o jerry i sura fast med svart hår:)!! större huve än kropp, de e fint :D vill se ut som henne :)<3 ska bli wannabe henne :). fast fan.. måste klippa page först, sen löshår.. sen... bli tsm med en kines / over and out peace linn o emelie :)<3333

Av emelie holm - 24 juli 2010 10:21

åker till gustafsvik med lisa o sebastian. heido

Av emelie holm - 23 juli 2010 01:32

träffa malin &josefine ett tag idag, sen amanda, sen frida.. haha o sen kim. ska sova nu,  o juste. va oseri med att färga rött idag, sista ja skulle gö i mitt liv. o en till sak när vi vet alla 3 hur de är. varför, ens skämma ut dig o skriva de där haha. puss sötnos

Av emelie holm - 22 juli 2010 17:04

hei ville bara säga att jag hatar 16 & pregnant och att jag har svart hår :(.. skulle inte bli det.. men skit samma :P:P handtag

Av emelie holm - 22 juli 2010 17:04

hei ville bara säga att jag hatar 16 & pregnant och att jag har svart hår :(.. skulle inte bli det.. men skit samma :P:P handtag

Ovido - Quiz & Flashcards