Alla inlägg under maj 2011

Av emelie holm - 12 maj 2011 23:13

hej! Ligger i sängen och lyssnar på massa gamla chris låtar sen han va liten fan va mycket bättre hans låtar va då..aja haha, gick upp 7 idag fast jag börjar 12 för jag skulle till läkarn vid 8 och sen drog jag till skolan med 9.22 tåget för jag skulle kompletera ett matteprov som gick svinfint! efter de hade jag bara en lektion och sen sluta jag. Åkte till mina kusiner med min mormor och fira min kusin som redan är 13 bast! 


Lite bilder sen veckan

     

a

Av emelie holm - 9 maj 2011 15:00

hej! ligger hemma i sängen o ska sova i nån timme och sen ska jag sätta igång att plugga. Vill egentligen ut o sola men orkar verkligen inte. är så trött på allt så de finns inte. bye!


fin haha

   love yoou      alltså den där gubben med resväskan kom fram till mig o linn när vi spruta på oss parfym å så ville han också ha haha inge cp.  

Av emelie holm - 9 maj 2011 12:37

här är mina rester som min mentor skickade till mig som ska vara klart innan sommarlovet, och det här är inte ens alla... vill dö

  man ser typ inge, man får trycka på bilden

BB

Av emelie holm - 8 maj 2011 22:26

Ligger o kollar BB, trodde aldrig att Katerina skulle åka, men king att Peter är kvar! Jaja, I fredags va jag ju på scream 4 med Linn, Jack & Kim den va väl sådär inte så jätte bra. I lördags hade jag träning i 3timmar med laget o senare på kvällen hade vi avslutnings middag, va svinfint! Idag har vi haft föräldrar match men kom bara 2 föräldrar så vi fick spela mot våra tränare + honken & kim. nu ska jag kolla jersey shore och sen försöka sova. bye!


haha magic martin va o trollade för oss, sjuk är han!

  fick pris för årets nykomling, o en ordbok...hahaha tack   laget!   johanni aka materialarn   simpan  

Av emelie holm - 6 maj 2011 11:47

hej! Sitter i skolan nu på loftet med Linn & Jonna. Har rast till 12 och då har vi miljö i 4 timmar  .. Ska på stan med Linn efter skolan till 8 typ? och sen ska vi på bio med Kim & Jack på scream 4.


 

kingen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Av emelie holm - 5 maj 2011 22:09

nu ska jag kika BB och sen försöka sova!  

Av emelie holm - 4 maj 2011 09:30

tjoo! sitter i skolan nu och har nyss haft nationella. gick ganska bra, hade skriftligt i engelska så va väl inte så svårt säger jag nu och får ig sen haha. sitter o väntar på att Linn ska bli klar nu den lilla dyssen, skoja  gumman  . ska nog till stan efter skolan medlinn eftersom våra pojkar är alldeles för upptagan med att spela tibia   .. aja, hörs!


 

Ovido - Quiz & Flashcards