Alla inlägg den 2 maj 2011

Av emelie holm - 2 maj 2011 23:43

  ÄLSKAR DIGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

Av emelie holm - 2 maj 2011 22:40

ligger och kollar på jersey shore och får lite smått panik över att jag har så mycket jag ligger efter med i skolan som borde fixas.. ska ta och göra det snart. började halv 9 idag o då snacka lärarna om vårt nya projekt i 45 min kanske, hade hål fram till 12 då vi kolla på bio på skolans bio då haha, somnade 1 timme där o de fula va att när ja vakna ligger Linn med solbrillor på sig sovandes haha! börjar 12 imorgon så ska sova ut eller ut o gå imorgon, vet inte än ok intressant bye


den här bilden tog jag exakt för 1 år sen om 17 min, scary??

 

Av emelie holm - 2 maj 2011 00:05

jahapp min blogg har ändrat färg tydligen? va fint då.. är så tjurig så de finns inte, hatar allt som finns. hitta gamla bloggar http://eeemeli-e.blogspot.com/  och www.holmemelie.blogg.se  


skämms när ja läser dom, spec holmemelie.blogg aja dom är ju iallfall gamla eller holmemelie är 1 år sen men aja................ bye 

Ovido - Quiz & Flashcards