Alla inlägg den 3 maj 2011

Av emelie holm - 3 maj 2011 23:30

mamma visa mig en ny kamera eftersom att min gick sönder i somras, den va full med kockos olja med sand på objektivet så de gick sönder. sen har den inte fungerat att ens slå på efter de men nu när jag skulle ba kolla vare va för märke så funka den ...... men de är jätte dåliga bilder så lä ju köpa en ny ändå så, men hur ofta tar jag kort??   


hai tech kamera cybershoot 1047076354374 megapixlar: 8892645474 px. zoom: 1223...............   

  nu ska jag kolla klart på american dad o sova, nationella i engelska halv 9 imorgon ska bli svin fint!pusspuss

Av emelie holm - 3 maj 2011 13:02

är i skolan nu, det regnar och vill ba hem!! ska hem o äta o sen ska jag va med kim. trodde jag va ledig på torsdag men icke, bra liv. har föreläsning i 2 timmar och en 1 timme kvar efter de att jobba. wiiiiiiiii va kul  


 

Ovido - Quiz & Flashcards