Alla inlägg under februari 2011

Av emelie holm - 14 februari 2011 07:45

..iaf vissa dagar, typ som den här :).. när man försover sig o skyndar sig som fan till nästa tåg sen ringer mamma o säger att jag kan ta tåg så jag är i skolan till efter lunch. ska fan gå o lägga mig med smink o allting nu. hejdå

10

Av emelie holm - 10 februari 2011 21:59

va i skolan idag, hade 1 lektion. tåg tåget hem o åt och packade träningsväskan, träffade lisa och åkte hem till henne en stund. åkte hem o plugga o käkade, sen hade vi tydligen inställd träning så gick o mötte kim. kom nyss hem alltså, ska kolla lite på tv o somna tidigt. helg imorgon, fint!!


en ful bild från helgen

  

8

Av emelie holm - 8 februari 2011 22:32

ligger o väntar på att south park ska börja så ska jag stänga av datan o lägga mig. Efter träningen åkte jag o pappa o köpte massa saker på willys som vi skulle göra smoothiesar av, medans jag duscha så gjorde pappa en.. kan inte säga att de är gott att blanda annanas o blåbär iaf :) börjar halv 9 imorgon o slutar 4, orkar jag???


lyx schema<3.. eller? :(

   fast har inte sista lektionerna på måndagar o torsdagar, hehe

Av emelie holm - 8 februari 2011 14:10

sitter i skolan nu, började halv 2. va o gymmade med mamma i morse haha sen drog vi till willys. åkte hem o duschade sen så tog jag bussen till skolan.. har engelska nu sen ska jag iväg på idrott, efter de ska jag hem o äta o sen på träning! kul dag


Av emelie holm - 4 februari 2011 09:29

jag kommer ihåg att jag och ellen satt jämt och lyssnade på justin bieber innan han blev känd, va kär i han då. men hatar han och hans låtar nu när han är känd. men den här låten i akustisk/live är helt ok!!


4

Av emelie holm - 4 februari 2011 06:30

tjena bloggn!!!! sitter o dricker smoothie, godare är den!! och tröttare är jag. ska åka med 7.20 bussen :)<3 efter skolan ska jag träffa paulina & kajsa på stan, vi ska köpa nå till emelie tills på lördag. sen ska jag hem o äta och sen på match mot rutin!  hoooooooovdddyyyhoooo!!!!


smoothisen aka goordon ramsie

  


Av emelie holm - 3 februari 2011 18:19

  

Av emelie holm - 3 februari 2011 18:01

har inga bilder som sagt!


gick hem till kim halv 7 i morse??? han mötte mig sen la vi oss o sov till 10. åkte till skolan med kvart i 1 bussen och hem med kvart över 2 tåget, värd skoldag tycker jag!! :) nu ska jag iväg på träningar hejdo!


en gammal gammal bild

  

Ovido - Quiz & Flashcards