Alla inlägg under februari 2011

Av emelie holm - 21 februari 2011 16:59

hejsaaaaan. ligger i sängen o har nyss käkat, har vart hemma sen 2 typ. skulle vart med kim men han ska installera sin data istället, kunde pluggat nu men har mina saker i skolan!! bögit. ska kolla på family guy o sen ut o gå om jag orkar. 


 nada que perder

Av emelie holm - 20 februari 2011 22:55

hejsan bloggen!!!!! sitter o kollar lite på wallander o har nyss kollat på big brother vilket va kasst, sämst med folk på 40+!! jaja, ska äta kiwii o annanas nu o sova om jag inte dött av allergisk sak. jaja hejdå


taggade :P:P

  

18

Av emelie holm - 18 februari 2011 11:15

har inga lektioner idag, lediggggggggggggggggggggg

Av emelie holm - 17 februari 2011 22:44

shoshen!! sitter i sängen, kom nyss hem från träningen... gick BAJS :D ........... <3.. ska dricka en actimel som e godare än allt!! får skjuts till skolan av mamma imorgon, sen har jag 2 lektioner sen slutar jag. ska ta bussen till kim då, o träffa linn sen! match på lördag mot sala &match på söndag mot örebro najsnaaaajs. nej nu ska jag vänta på att southpark ska börja sen ska jag sussa så fint!


den smaken i mitten är så gooood!!!!! ok okok ok :P


  


Av emelie holm - 17 februari 2011 17:33

sjukt skön skolvecka har det varit. i måndags försov jag mig så hade en lektion som började kl12, va där i en halvtimme? för jag o linn hade skrivit klart våran låt så behövde inte vara kvar. i tisdags började jag 12 o hade ingen idrott så hade en lektion. igår hade jag 3 lektioner. idag är jag ledig, imorgon börjar jag 12 o har 2 lektioner :) wiho. efter skolan igår så hämtade pappa mig, käka när jag kom hem o sen tog jag en promenix till kimpen. gick o mötte mallan o lisn senare :) bästa tjeeejer deee där... sen gick jag tillbaka till kim o sov där:).....ska iväg på träning senare ikväll,  imorgon kommer min linn hem WIHO

MC

Av emelie holm - 15 februari 2011 15:19

i dont wanna hear it if its something you dont mean

if love dont change your mind.

Av emelie holm - 14 februari 2011 22:01

sitter o kollar på jersey shore som visar de från början nu, älskart!! har ätit smörgåstårta med mamma,pappa &philip. fick en nalle o presentkort på GT av mor o faaar. ska ut o gå med morsn imorgon innan skolan börjar ju 12 imorgon, har 2-3 lektioner?? ska åka skridskor på gympan, ska åka om alla baklänges ;) ska dr apå en film nu o sussa så gott!


frös så jäävla mycket när jag skulle till skolan imorse på tåget, satt helt själv med vantar på skorna. va så fult, men va tvungen!!

 

<3

Av emelie holm - 14 februari 2011 21:01

haha låg o kolla på tv idag med kim, då hade en tjejs kille lagt fram as mycket choklad, blommor o ljus i ett rum. samtidigt låg kim o skrek mig i örat o härma ett cp, hahahaha. min lilla snygging! älskar dig så myckeeeet<3

    

gulle bebis

Ovido - Quiz & Flashcards