Alla inlägg den 14 februari 2011

Av emelie holm - 14 februari 2011 22:01

sitter o kollar på jersey shore som visar de från början nu, älskart!! har ätit smörgåstårta med mamma,pappa &philip. fick en nalle o presentkort på GT av mor o faaar. ska ut o gå med morsn imorgon innan skolan börjar ju 12 imorgon, har 2-3 lektioner?? ska åka skridskor på gympan, ska åka om alla baklänges ;) ska dr apå en film nu o sussa så gott!


frös så jäävla mycket när jag skulle till skolan imorse på tåget, satt helt själv med vantar på skorna. va så fult, men va tvungen!!

 

<3

Av emelie holm - 14 februari 2011 21:01

haha låg o kolla på tv idag med kim, då hade en tjejs kille lagt fram as mycket choklad, blommor o ljus i ett rum. samtidigt låg kim o skrek mig i örat o härma ett cp, hahahaha. min lilla snygging! älskar dig så myckeeeet<3

    

gulle bebis

Av emelie holm - 14 februari 2011 07:45

..iaf vissa dagar, typ som den här :).. när man försover sig o skyndar sig som fan till nästa tåg sen ringer mamma o säger att jag kan ta tåg så jag är i skolan till efter lunch. ska fan gå o lägga mig med smink o allting nu. hejdå

Ovido - Quiz & Flashcards