Direktlänk till inlägg 24 mars 2011

torsdag

Av emelie holm - 24 mars 2011 09:34

hejhej!! idag börjar jag kl12 och slutar halv3. har 2st 1timmars lektion. efter de ska jag hem o käka sen va med kim. igår va jag hos linn med hon och lisa, vi satt mest och prata och sen kolla vi på den där orm filmen näre är ormar på ett plan. ojjuste linn satt mig i nån sak där jag låg helt raklång och sen snurra hon på den, värsta va att hon börja kittla mig under fötterna när jag satt fast i den där saken, blir svettig jag ba tänker på det, är så jävla kittlig där. OK nu vet alla det

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie holm - 22 augusti 2011 19:41

http://holmemelie.bubbelroom.se/

Av emelie holm - 31 juli 2011 02:47

Hej min kära blogg!! Ligger i sängen hos Kim o ska snart sova.... Har mysit med Lisa idag hos henne sen kom de lite andra tjejer på besök.... Snart börjar skolan i jag har as mycket ångest över de har inte gjort ett piss de här sommarlovet o jag är k...

Av emelie holm - 12 juli 2011 00:39


hatar att va osams med nån man älskar hatar att sova själv, vilket jag ska gö nu! herå   ...

Av emelie holm - 11 juli 2011 20:44

Av emelie holm - 11 juli 2011 13:25


tjo!! va o träffade malin vid halv 9 imorse, tänkte somna om efter de men de gick ju som de gick, sitter o väntar på kim nu som e o spelar tennis.. har fixat mina naglar nu för jag har haft så tråkigt onödigt för jag kmr dra av de när som helst haha....

Ovido - Quiz & Flashcards