Alla inlägg den 13 mars 2011

Av emelie holm - 13 mars 2011 18:51

sitter och kollar igenom bilder sen jag och ellen va i rhodos, fan va härligt!!


vi åkte moppe till nån strand där det inte blåste, hehe kunde andas<3<3

fina :)

   gatan utanför hotellet o stranden

   beachN :P

  

Av emelie holm - 13 mars 2011 11:12

hej min käraste blogg!! sitter mätt och har tryckt i mig en semla, hatar grädde!! fan va äckligt de är usch. ska göra i ordning mig lite o fixa min troslåda haha, över fullt där nu:P... när jag e klar med det så ska jag in på willys en snabbis o sen mot kättinghallen för match mot råby. ska plugga lite ikväll, eller vrf skriver jag det när jag vet att jag inte ens kommer göra de..??? jaja, färga håret också om jag hinner med det. eller aa, min fina utväxt. bye!


fin va??? 

  

Ovido - Quiz & Flashcards