Direktlänk till inlägg 22 mars 2011

Något du

Av emelie holm - 22 mars 2011 22:25

Något du saknar:Jag saknar vissa vänner som jag glidit i från, Izabelle som va min bästavän. hängde med henne o några killar varje dag, allt va nytt och pinsamt hela tiden haha. Mikaela har alltid vart med mig hela livet, känns inte om att hon bor i leksand känns som att hon fortfarande bor på harmonivägen 8. 

Något du älskar: Jag älskar min familj, min mormor, mina vänner och världens bästa kille 

Något du hatar: Jag hatar att ljuga för min mamma haha, jag hatar när det blir för jobbigt i skolan.

Något du önskar: Jag önskar att jag gick i 3an just nu och skulle ta studenten och sommar på köpet

Något du lyssnar på: Jag lyssnar mest på Chris Brown & Miley Cyrus. Eller jag lyssnar väl nästan på allt men mest de.

Något du ångrar: Jobbigt att hålla på att ångra saker,gjort är gjort men det finns ett par saker som jag önskar va ogjorda.

Något du gör vardagligen: Skolan, äter, kim, träning typ..

Något du vill göra: Jag vill bara ha sommar+sommarlov 

Något du ska göra imorgon: Imorgon ska jag först till skolan, sedan hem för att umgås med lisa!

 

 
 
izabelle

izabelle

24 mars 2011 22:01

seriöst emme, vill du träffas snart???<3

http://www.izabellez.bloggplatsen.se

emelie holm

27 mars 2011 19:03

jaa!! vet inte ens vart du bor längre eller hur ditt liv är, bra kontakt :(.. miss you!!

 
izabelle

izabelle

4 april 2011 18:39

nej eller hur:( hör av dig när du har tid!<3

http://www.izabellez.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie holm - 22 augusti 2011 19:41

http://holmemelie.bubbelroom.se/

Av emelie holm - 31 juli 2011 02:47

Hej min kära blogg!! Ligger i sängen hos Kim o ska snart sova.... Har mysit med Lisa idag hos henne sen kom de lite andra tjejer på besök.... Snart börjar skolan i jag har as mycket ångest över de har inte gjort ett piss de här sommarlovet o jag är k...

Av emelie holm - 12 juli 2011 00:39


hatar att va osams med nån man älskar hatar att sova själv, vilket jag ska gö nu! herå   ...

Av emelie holm - 11 juli 2011 20:44

Av emelie holm - 11 juli 2011 13:25


tjo!! va o träffade malin vid halv 9 imorse, tänkte somna om efter de men de gick ju som de gick, sitter o väntar på kim nu som e o spelar tennis.. har fixat mina naglar nu för jag har haft så tråkigt onödigt för jag kmr dra av de när som helst haha....

Ovido - Quiz & Flashcards