Alla inlägg under november 2010

Av emelie holm - 13 november 2010 12:59

sitter hemma hos kim o väntar på att han ska komma hem från sin match. vet inte vad vi ska göra idag. äta fett!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

  EN FIN BILD PÅ PONTUS

Av emelie holm - 12 november 2010 11:31

mamma väckte mig 9 o frågade om jag skulle till skolan eller inte så då kunde jag inte somna om efter det. har duschat o fixat lite, ska äta frukost med mamma snart innan hon åker o jobbar, sen ska jag städa mitt rum lite, låter kult!! ikväll ska jag mysa med min älskling om han vill...... hörs!


  

Av emelie holm - 11 november 2010 21:27

det är mörkt o kallt ute. jag skola imorgon = 6,5 h tidining. jag har 38,4 graders feber. det är 6 veckor kvar till vinterlovet. men å andra sidan så är det fredag imorgon, jag behöver nog inte gå till skolan imorgon för jag har ju feber o mår kasst. jag åt nyss god mat. jag har världens bästa pojkvän o familj.  nu ska jag ta bort mitt kladd i ansiktet o krypa ner i min sköna säng. hörs!


   jag älskar dig!

Av emelie holm - 8 november 2010 11:45


sitter i skolan o chillar med linn johanna & caroline. har snart tidining i 2,5 timme sen slutar jag. ska hem o äta lite efter skolan sen ska jag till min bästa pojkee. har ingen träning idag så de är ju as skönt!


  

Av emelie holm - 8 november 2010 00:32

   imorgon är det den 8onde november, snart är det snö. snart kommer jag svettas o frysa samtidigt när jag ska cykla. snart kommer jag vilja hoppa från tuppenbron. snart kommer jag få gå om 1an. snart kommer jag få slut på batteri i min data. 

5

Av emelie holm - 5 november 2010 10:33

har varit hemma hos kim hela höstlovet. fan va snabbt det har gått! fredag idag och jag ska iväg till stan med philip o sen match med dj! efter det ska jag sova hos min älskling. match med dj imorgon 2st, sen med dam på söndag. sen skola.. aja, hörs!


rhodostsoototot

  

Ovido - Quiz & Flashcards