Alla inlägg under november 2010

22

Av emelie holm - 22 november 2010 13:46

Blev ingen skola idag. vaknade 8 och skulle bara hinna till andra lektionen och är inte värt om jag ska gå på en intervju sen tillbaka för att intervjua. vaknade vid 1 o ska iväg och intervjua snart. ska hinna med att skriva en text om energi tills imorgon. Skolan<333333333

Av emelie holm - 22 november 2010 03:41

älskling..   

Av emelie holm - 22 november 2010 00:17

imorgon börjar jag halv 9 och ska åka och intervjua en tjej på ankaret vid mälaren efter andra lektionen. sen hem<3!! ska plugga när jag kommer hem o träna om jag hinner med det också. älskar vardagar 

   mina söta lagkamrater. PUSSSS

Av emelie holm - 21 november 2010 18:29

helgen har bestått av kim, innebandy, o lite chill hos frida. ska snart ner o käka tacos med mamma sen ska jag kolla klart på filmerna till layouten och efter det ska jag fixa till intervju frågorna sen ska jag nog intervjua imorgon. får ångest av måndagar. om en månad äre jullov.. 1månad........

Av emelie holm - 17 november 2010 10:14

jag och linn sitter på tidningslektion o vill hem. ska äta snickersglass idag:) våran lärare visar hur man är sexig med håret och snart är det lunch. kram hejdå

  

Av emelie holm - 16 november 2010 23:19

jag måste berätta om min dröm. eller drömm(?) kanske det stavas, vet inte. aja iallafall, jag drömde att dom förgiftade ner folk så dom somna sen satt dom in en man som sov i en kossas mage och så skulle han få vakna i magen o ta sig ut på 30sek. sen stoppa dom in en as söt nyfödd neger unge i en älgs mage o där va det samma sak. o den nyföddas föräldrar leta efter ungen as mycket på en marknad där jag plötsligt va i falun o hade innebandy cup med herrlaget haha. de va ju kult!! ligger o lyssnar på musik, äter naturgodis o läser bloggar...... ska försöka hålla mig vaken till ph som börjar 00:25, höll mig vaken inatt men somnade efter ca 5sek när programmet hade börjat. heeeeeh. nu ska jag forstätta med annat. heido


jag o linn i vintras när vi fira ellen som fyllde 15 hahah. love u linnsn<3

  

Av emelie holm - 14 november 2010 22:00

ligger och kollar på vem kan slå filip&fredrik. det står att jersey shore ska börja kl22 på mtv, men inte äre nå sånt på tv neeeeee. har förresten vart hos farmor o farfar idag och fikat och senare kom mina kusiner dit också. åkte hem o bytte om sen så åkte jag philip&pappa till rondellen o åt. va helt okej mat där ju. ska borsta tänderna o smeta på lite bus sen sova. nu vet alla vad jag har gjort idag :):)kram



Ovido - Quiz & Flashcards