Alla inlägg under juni 2010

9

Av emelie holm - 9 juni 2010 22:14

skolan, sola, sova, äta, träna, duscha, sova. 

imorgon ska jag till hallsta o kika på studenten med malin &cassa.

Av emelie holm - 8 juni 2010 20:15

onsdag- sovmorgon + 9orna ska träna på nått som vi ha göra på avslutningen.

torsdag- lektioner + camping

fredag- städa skåpen

måndag- kirra aulan och avslutnings middag

tisdag- skolavslutning + fest

king!!

8

Av emelie holm - 8 juni 2010 15:41

säger ju att bilderna blir ba snyggare o snyggare....

va i skolan idag, hade 1 lektion. sen kom philip o hämta mig så drog vi hem o sen till camping va ju kanske något kallt i vattnet. ska fixa en sak till philip nu sen ska jag nog sola ikväll. hej


Av emelie holm - 7 juni 2010 16:37

  

Av emelie holm - 7 juni 2010 15:44

grattis till mig som fick g i so!! o grattis till körkortet philip!! väntar på att mamma o pappa ska komma hem nu så jag får tårta, sen blire träning :)


BARCELONAAAAAAAAAAAAAAA:( king!!

  

Av emelie holm - 7 juni 2010 00:15

grattis världens bästa store bror på 18årsdagen   

  

Av emelie holm - 6 juni 2010 21:56

jag ska sova här idag, hörs imorgon! 

  

Av emelie holm - 6 juni 2010 17:03

hej! mitt internet fungerar inte på min data så har mammas data nu, har stekt lite idag o fixat lite. för nice väder äre ju, ska snart iväg o grilla också. fårse var jag sover i natt också:))!!pöss


  • 1 vecka kvar av 9an
  • klassfest
  • grönan
  • skansen
  • turkiet???????
  • trippppp
  • grekland

finns lite o se fram emot nu!!!!!! :))))

Ovido - Quiz & Flashcards