Alla inlägg den 3 juni 2010

tre

Av emelie holm - 3 juni 2010 22:24

har sovit, o sprungit.. 7km!! duktig cheeeeeej. har nyss duscha o e helt slut nu. måste äta nå också, taggar inför spice girls imorgon:'(, vill inte!!


hitta en video från vintras, kommer ihåg att jag hade feber, då vet alla haha. o ellen e inge dragen på filmen mmhmmm


nap

Av emelie holm - 3 juni 2010 18:06

jag är sjukt trött, soarén gick åt helvete, visst virsbo kom inte för doms buss va pajj men vi uppträde ändå för randoms men det gick ändå åt helvete. jag ska sova en liten stund, äta & springa.....orkar ej men måste göras så. imorgon har vi 4 soaré framtränade! hard


smal chej??

  

Av emelie holm - 3 juni 2010 00:36

varför ba snyggare o snyggare bilder hela tiden för??...................

har pluggat idag. satt o skrev 7 sidor och sen när jag skulle skriva ut skiten så kommer det ej nå bilder ovanligt att det går bra för mig<3. imorgon äre första soaré föreställningen o ja vill mest av allt inte va med på spice girls:'(. aja får väl offra mig lite......... blir träning efter det också. fint

Ovido - Quiz & Flashcards