Alla inlägg den 15 april 2011

Av emelie holm - 15 april 2011 22:47

hej! har vart i skolan idag, har väl vart de ända kul idag. åkte hem till kim efter skolan, skulle hem till mig o fika men så blev de inte, fick gå hem sj istället. har bara chillat med mamma o pappa och har vart ute o sprungit. ska kika på en film o sova tidigt. bye


Av emelie holm - 15 april 2011 13:02

hejsan!! sitter i skolan med Linn nu, vi håller på att göra klart vårt amerika arbete som ska vara klart idag. Slutar 4 så vi tar 16:20 bussen hem då. Igår fyllde jag år så vaknade hos kim och fick fina presenter av han, åkte till skolan o sen hem fick fina presenter hemma också, sen åkte jag hem till kim i 2 timmar kanske o chilla lite sen kom pappa o hämta mig så åkte vi hem o käka pizza o tårta. Gick ut o mötte malin och josefine på kvällen och sen sprang jag efter en stund. Ska hem till Kim efter skolan o va där ett tag sen ska vi hem till mig o fika lite. HAJDo!!


 

Ovido - Quiz & Flashcards