Alla inlägg under juli 2010

oki

Av emelie holm - 22 juli 2010 14:33

sov hos käjsie ;P hon tvinga upp mig 8 för att springa spåret.. nej skoja, hon skulle till sthlm hehe ;P håller på o färga håret  nu, rött :).. heido

Av emelie holm - 21 juli 2010 21:29

e hos kajsost nu, vi har nyss tränat o de va väl inte lika jobbigt som vanligt men jobbigt. vi ska laga mat nu, kommer gå åt helvete för det luktar redan något brännt, hörs


söt du e :)<3333 not

  

Av emelie holm - 20 juli 2010 13:42

ska strax iväg till kajsa o hjälpa henne att baka tills kl5 då vi ska fira kajso liteeee. blir nog svinfint!!!!!!!!!!!!! 


distriikst uttagningarnaaa

  


Av emelie holm - 20 juli 2010 00:21

kajost tvingar mig att skriva!!!!!!!!!!!!!!!! :@ 


kan bjuda på en fin bild på henne :):) kram

   den va inte så stor men.. fin :) 

Av emelie holm - 19 juli 2010 18:07

har chilla med kajso idag,hon fyller ju 16barr :P!! gratti<3. vi chilla lite ute först men de vart kallt eller så vare så att vi inte orkade sola så vi gick in o la oss i min säng o chilla hehe. ska snart iväg på träning, heh


nya bilder hehe, NEJMEN GRATTIS KAJSO!!!!!!!!!!!!!

                          

Av emelie holm - 18 juli 2010 13:03

heeeeeeeejjjjjJJ!


i fredags chilla ja först hemma litt sj med mor, sen drog ja till linn med mallan o chilla lite meeeeera, sen drog vi till slägg, eller neej 31an. sen hem till patric o chilla lite mer igeen. 

i lördags eller igår då chilla ja me mallan o sen fritto på kvälleen, fan va ja chillat asso :P


igår så skulle jag o mallizen grilla kyckling, jag stod för grillningen, de gick bra :) fin brun nyans :)

  



Av emelie holm - 15 juli 2010 01:12
   
Av emelie holm - 12 juli 2010 15:48

har lagat min mobil som jag tappa i toan helt sj :))))) duttti tjej. har badat hela daaan, ska snart käka hos farmor sen ska ja till träningeeen :(. tänker fan sova ute på altanen idag, va så sjukt varmt igår när ja skulle sova, somna typ halv 6<3.

  

Ovido - Quiz & Flashcards